Tuesday, January 31, 2012

Anak-anak dara ku...



Dah besar dah anak-anak aku nih.. yang kiri tu Amani, pastu Nuha dan baju berbunga2 itu Aina... Aina dah ada adik nama Adam... tp Adam cinonet lg... jd takde la amik gambo dia skali time nih hihihihi



one and only kumbang dalam gambo ni namanya Aniq... dia ni cousin aku merangkap pak sedara budak2 lain kat sebelah dia tu hahahaha... ni amik gambo ni pun sebab nak pujuk dia suh duk diam kat situ... penat ibu dia kejar sana sini...



Sorang lagi budak gembeng... boleh dapat award "Penggembeng Abad Ini" hahahahaa... namanya Fatin... cousin aku gak nih... sebaya dengan Nuha...tp gembeng betul... manja tak menahan... ni pun nasib2 je kitorang dapat tangkap n bergambar dengan dia ni :)):))




Aku diapit bakal perantin hihihi...
amik aura mana taw lepas2 ni aku plak kan lalalalalalalalalalala

No comments: