Sunday, August 22, 2010

Menu 12th Ramdhan


Ni smlm punya juadah berbuka... saje nak perabis apa2 yg ada dlm fridge tu haha...


Kentang tgl sebiji... so potong2 lumuq dgn garam n lada itam.. then bakar je... sosej tu pun sama... tp hangus sket plak :-"


Ayam bakar madu... kat mana aku dpt resepi..aku tak ingat... by the way mekasih la pada tuan yg punya resepi tu... kalau ikut resepi asal tu ada letak rosemary mende tu.. tp aku takde.. so tak letak la hahahaha... hentam saje lah labuuuu...


Ni spegeti goreng... leftover beberapa hari lepas nye juadah berbuka... since nak perabis semua... aku panaskan je spegeti ni... so takde nasi smlm...tp ganti dgn spegeti...

Hari ni aku masak siakap stim halia dan bok choy dgn sos tiram... resepi bok choy leh tgk sini. Tapi aku lupa nak amik pic haha... tgh makan baru teringat... jd nya... takde la pic utk hari ini ye hehe...

p/s :: aku nyampah tul org2yg main mercun... tahniah la kalau jari korang putus nnt ye... kut mata buta ke hape ke aku mmg ucap tahniah... aku mmg tak dulik ah korg nak kata aku zolim ke hape... tp jenis2 ni mmg kena ckp camni je... sorry la aku nak kesian kalau cedera or mati sbb main mercun unless dia cedera sbb org lain yg main mercun tu kena ke dia... mintak maap la ye... emo sket aku sbb aku benci.. AMAT BENCI ORG YG BODOH MAIN MERCUN...

No comments: