Thursday, September 2, 2010

Menu berbuka minggu lepas hari selasa :)):))

Best tak tajuk entry kali nih :)). Sbnrnya aku tak tau nak letak tajuk apa hahahaha... ok la.. last tuesday (bape haribulan tah) aku berbuka dgn Pami n Intan kat opis. Kami berbuka bertiga la hari tu... kang kalau berdua tak pasal2 kena tangkap basah plak aku dgn Pami :))... tak pasal2 kena kawen free di bulan ramadhan nih ahahahhaa... plan asal nak makan sama2 time aku g Kuantan hari tu... tp ayah Pami sakit plak time tu so pospon la ke selasa lepas ;))...

Da lama tak makan sesama dgn dia...so hari tu kami pakat2 la berbuka sama2 ;));))... so ni antara apa yg kami tapau kat bazar ramadhan :D...


Kerabu Mangga yg di beli kat kedai kawan Pami huhuhu... kureng sket la rasa dia... semangkuk ni regenya RM2 rasa aku.. Pami banje kihkihkih


Rangka ayam... emm ni bape hengget tah... Rm3 kut... rasa ok bole tahan... Pami gak banje :-"


Nasi Minyak Ayam Berempah... my fav... sangat2 sedap =p~ harganya... RM4.50.. sangat berbaloi apa yg ada dgn harga tu... yg ni pon Pami banjer :-"


Yang ni... menu bila tah... bihun goreng basah. Ini aku masak bila tah... konon nak masak sikit...skali bila da siap, bnyk la plak huhu sampai ke sahur kami duk makan bihun jek :))


No comments: