Saturday, June 9, 2012

Naik Keretapi Sampai Kuala Lumpur...

Cuti skolah ni Ina dan anak2 ikut ktorg balik KL. Kebetulan Amin ada kursus kat Tg. Leman, jadi kitorg bawak la Ina dan anak2 dia jenjalan ke KL. Mak dan ayah pun ada skali... memang menjadi la percutian diorg kali ni. Oleh kerna aku keje, tak dapat la nak bawak diorg g mana sangat. Cuma 30 & 31 hb je aku cuti, dapat la pegi iCity kat Shah Alam dengan pegi Zoo. 

Plan asal balik dr zoo, kami nak bawak budak2 tu naik ketapi. Tapi sebab dua2 da pengsan kepenatan jalan dlm zoo, plan ditukar, ketapi pegi malam nanti. Petang tu terus balik rumah, tido dan berehat. 

Skali petang tu ujan siap dengan petir bagai.. lepas maghrib ujan tak teduh lagi, aku kensel je la plan nak naik ketapi tu. Tapi rupanya paklong budak2 tu bawak gak diorg pegi mlm tu. Kul 10 lebih gerak dr rumah.... Malam2 pun jadi paklong melayan anak2 buah pegi naik LRT dari Terminal Putra ke KLCC.

Banyak gambar diorg amik masa tu.. malas aku nak upload sume kat sini.. aku pilih dua jek :D...

 Adik jadi pilot ketapi...sambil di back up oleh pak long... 


Tertunailah hasrat di hati anak2... kakak memang dari awal nampak keretapi kat Bt. Caves tu da cakap nak naik keretapi.... dapat la dia merasa.. walaupun dia yg ketakutan hihi... Adik? dia ikut je...semua dia suka.... penat kang dia hisap la ibu jari...last2 nanti tdo hahahaha....

No comments: