Monday, January 7, 2013

IEF Retreat 2013 @ Corus Hotel Kuala Lumpur

Retreat 2 hari 1 malam pada 4 dan 5 January 2013. Compulsory to all staff and kami diberikan sorang satu bilik.. so sapa2 ada family bleh la bawak family duk skali time tu... tapi makan tanggung sendiri la ya hehe.. Retreat sepelaung je dari rumah hahaha jadi aku naik LRT Putra je pegi hotel tu... ingat nak ajak Intan skali tapi dia ada kelas sabtu tu tak bleh la dia ikut... 

Kat bawah ni gambar-gambar bilik hotel yang aku duk menginap... dia punya setting mcm lain2 dari satu bilik ke bilik lain.. mungkin diorg tak abis renovate lagi kut... Bilik aku ni setting dia modern..urban... Tapi bilik kak Ain jenis classy sket.. jenis hotel lelama punya setting huhuhuhu..... bilik aku ni menghadap ke kolam renang.. petang jumaat tu sempat la aku dan Siti menikmati pemandangan ikan duyung yang muahahahahahahahaaaa.....

 









Aku tak pasti berapa rate untuk satu malam... korang boleh tengok kat www.corushotelkl.com


No comments: