Thursday, March 21, 2013

1920

 Semalam tengok cite 1920 : Evil Returns kat utube. Cite hantu hindustan. Ingatkan sambungan cite 1920 yang ni 1920 (2008) tapi rupanya lain....Yang sama cuma zaman cerita tu berlaku... tahun 1920...  Aku suka je janji cite hantu dan tak terlalu bodo untuk di tonton sampai habis :D...

Ada satu lagi aku suka pasal cite 1920 : Evil Returns ni... sebab banyak sangat diorg guna kaler Teal.. cantik sungguh la kaler tu.. haduiii terus rasa nak gi kedai kain cari kain kaler tu bnyk2 hahahaha.. pastu aku suka tengok hero dia :"> (malu tau hihi). Dia tak hensem sangat pun, badan pun takde la sasa macam Salman Khan tu... tapi aku suka tengok dia... Nama dia Aftab Shivdasani, lepas aku gugel...baru la terjawab persoalan... dia ni mix india dengan iran... patut muka cam arab2 sket.. 

Lagu2 dalam cite ni pun ok.. bukan la macam typical hindi songs yang selalu kita dengar... And takde la adegan seksi2 sangat dalam cite ni kecuali masa part akhir.. time credit2 tu.. tang tu tak yah la tengok ye dak huhuhu....

Untuk sinopsis cite 1920 : Evil Returns tu korg bleh baca kat http://en.wikipedia.org/wiki/1920:_Evil_Returns

Yang ni plak cite 1920 (2008) tu.. cite ni ponnnnnnnn best. Yang paling best aku rasa rumah tu kut.. suka la rumah cenggitu walaupun macam ngeri...

1920 ni aku tak ingat sangat dah.. lama dah tengok cite ni.. tapi masih cite dendam pencinta jugak la. Lain sket dari yang 1920 : Evil returns tu. Yang tu lebih kepada dengki. 1920 ni pulak lebih pada cinta dan pengkhianatan... korang baca sendiri sinopsis kat sini ya http://en.wikipedia.org/wiki/1920



Pic :: Credit to Wikipedia

No comments: