Monday, April 8, 2013

Mengantuk weh...

Pepagi aku da ngantuk ni... mana taknya.... semalam tido kul 2.15am. Bukan buat apa pun...saje2 mengabiskan baca buku Inspector Mislan and the Utube Serial Rape by Rozlan Mohd Noor. Ingat nak baca 2-3 chapter je... tapi terleka sampai la ke chapter akhir hehehehe... Series okay aku mmg jatuh chenta dengan inspector Mislan itewww hahahahahahaha.... 

Oleh kerana saya telah menghabiskan masa tido saya untuk membaca tentang orang yang saya chentai (kahkahkah)... pagi ni saya sangat lah mengantuk... Jap lagi nak cari kopi o buat penahan mata.. kalau tak tahan sgt gak... terpaksa la aku tdo kejap kang... pepandai la cover diri sendiri nanti...

Mengantuk macam mana pun keje kena buat la kan.. dah kita kuli...kena la mengulikan diri... lain la kalau kita 'ehem2'... sedap je la pass semua benda yang kita tak suka pada orang lain... kan... kan.. kan... Kalau benda yang kita suka.. dan agak2 boleh naikkan nama kita sendiri..baru la kita buat dengan bersungguh2 hahahahaha...

Adoi.. bengang pulak kepala aku.. ingat nak cuti je td.. tp memikirkan cuti tahunan aku da tak berapa nak banyak lagi balance nya... gagah jugak la aku gi keje nih... Tak sabar nak tgu 22nd April nih.. adoii mcm bertahun lamanya... Harap2 ada berita gembira untuk aku hari tu... arghhhhhhhh semua kacau bilau je bila otak tak bole nak fokus.... Korang yang baca ni (ada ke yg baca hihihihi) jgn le kompius ye.. kejap aku cite tu.. kejap aku cite ni... Bila otak tak fokus...macam2 kita boleh cerita tau hahahaha

Okay la.. nak mula bekerja nih... babai... Zzzzz....


No comments: