Monday, April 1, 2013

MPH Online...

Ni kali kedua aku order buku online... Yang pertama dulu tahun lepas... aku order few books from MPH online. Apa tajuknya aku tak ingat.. tp satu aku order untuk ayah.. buku Fiqh Perbandingan and the other untuk aku buku tulisan R.L Stine... Memang puas hati la dengan service MPH Online setakat ni... Tak payah aku susah2 berpusing mencari buku... cukup sekadar aku click2 situ...click2 sini... dah dapat buku... Hari tu gi MPH Alpha Angle cari kompilasi 3 Dara Pingitan, tak jumpa eh.. siap staff kat customer service desk tu kata "kalau dah tinggal satu copy kami memang tak cari dah kak..." Cenggitu rupanya.. kalau tau awal2 takyah aku nak semak2 cari kat situ kan... Balik rumah aku search kat mphonline.com, taddaaaaaaa ada eh apa yang aku cari... terus la order...

Bukan 2 buah kompilasi tu sahaja aku order... da alang2 "mengoder" kan aku order sekali buku2 lain juga... seperti di bawah ya hihi....
Pic credit to Google.com
Pic credit to Google.com

Pic credit to Google.com
 
Pic credit to Google.com

Kalau beli online ni ada delivery charge kan.. tapi dengan MPH Online, beli rm50 ke atas dalam satu resit dan kalau tempat delivery tu dalam west Malaysia sahaja, tiada cas penghantaran di kenakan. Jadi dah alang2 aku nak order kan.. elok la aku order banyak2 sekali... tapi tetap ada had la kan.. maklumlah poket kecik.. kalau poket besar... bukan takat buku je aku beli...silap2 dengan kedai2 buku tu aku beli hahahaha 

Owh satu lagi tentang MPH Online nih... janji sampai 2hb... tp petang ni da sampai da barang pesanan aku hihihihi... mana la tak tambah seronok kan... Jadi untuk sesapa yang ragu2 nak shopping buku online dengan MPH Online ni, aku sarankan buang lah keraguan korang tu... service mereka memang bagus dan sangat puas hati... ingat lepas ni nak cari buku Ibn Khaldun la.. agak2 ada tak hahahahaha
(p/s :: aku bukan duta MPH Online ya.. cuma suggest based on pengalaman saje hihi)

No comments: