Tuesday, June 17, 2014

Kalau Tak Pandai... Jangan Nak Memandai-mandai...

Aduhai.. da tak terbendung rasa geram kat hati ni.. kang kalau aku cakap terus terang... ko gak yang sentap... bila da sentap kang mula simpan dalam hati... pastu kang mula la sakit sana sini...

Tapi ko tak pikir ke perbuatan ko tu menyusahkan orang lain. Contoh mudah je... sekarang ni ko cuti sakit... aku yang kena buat keje ni.. eh in fact kalau ko tak cuti sakit pun still aku gak kena buat keje ni... bila ko ckp kat student tak payah bg info itu info ini sebab ko da tau kes dia.. aku la yang susah. Aku yang nak proses kes ni.. tp info tak lengkap. Dah sapa nak menjawab ni? Student duk jual nama ko.. konon ko da tau kes dia.. mmg la ko tau kes dia.. tp yang tukang buat keje ni tak tau.. sok2 kena audit.. org audit pun tak taw kes dia... sapa yang nak jawab tu... ko ke? Time audit ko hilang kan.. ghaib tak nak masuk opis... dah akuuuuuuuuu jugak nak menjawab... tak ke mcm tuuuuuutttttttttttttttttttttttttt.

Arghhhhhhh tensen!



p/s: masuk blog sbb nak melepas geram je hahahahaha... ya amponnnn... 

No comments: