Monday, May 24, 2010

Jalan2 Cari Pasal @ JJ Wangsa Maju

ptg td balik dr keje, adik ajak gi JJ. dr smlm dia duk merenget ajak g sana nak makan kat Teppanyaki tu... aku tnya dia sedap ke tak... kenyang ke tak... kalau tak sedap n tak kenyang bek tak yah ajak aku muahahahaha... tp since smlm n sabtu lepas aku mmg malas sungguh nak turun dr rumah (well rumah aku kan atas kayangan muahahahhaa)... maka aku pun berjanji la nak gi hari ni lepas waktu keje...

Oleh kerna tgh hari td aku tak makan apa2... so aku n adik terus la gi ke Teppanyaki tu utk mengisi perut sblm kami membeli-belah huhu... sampai2 mmg takde org la tmpt tu... ada 2 org je customer... bagus nih tak ramai org...aku suke (ayat dlm hati aku la ekekekek). Kami pilih seat dekat dgn entrance... pastu terus tgk menu... apa la nak makan nih... aku mmg nak makan nasik la kalau buleh... bukan nya apa... perut ku demam 2-3 hari nih... so kena makan yg berat sket supaya dia tak wat hal...

Pilih punya pilih... ni la antara menu kami...


Ni set pilihan aku... diorg ada bg kertas promotion tu... yg ni set apa tah nama dia... Satu set ni ada semangkuk nasi goreng bawang putih (optional, kalau nak nasi putih biasa pun boleh), ada teppanyaki chiken (aku rasa itu la nama dia ahahahaha)...wooo dlm piring ayam tu ada taugeh goreng, lobak asin n bawang putih goreng, carlifornia roll, n sup apa tah nama nya nih... dan di dtgkan dgn tea o ais limau....adehh tak lupa jugak ada dua potong buah tembikai yg pudar warna nya ahahahahaaa... owh harga utk set pilihan aku ni RM15.90 huhu berbaloi la sbb bnyk betul benda nya...



Ini plak pilihan ati adik aku... pun aku tak ingat apa namanya... ada nasi putih yg ditabur bijan, buah tembikai dua potong, salad kut (aku tak tgk plak yg nih isi dia apa), lobak asin dan ayam teriyaki kut ekekekek (sbnrnya ini ayam masak kicap je aku rasa muahahahahaha).


Ni air kami... yg kanan tu fresh oren adik aku... yg kiri plak tea o ais limau aku huhu. overall ok la makan sini... kenyang tp bukan selera aku muahahahaha. nak makan skali2 camni utk cuba mmg tak salah... utk ulang lg kali ke dua or seterus nya... ya ampunnnnn... mekasih je la :)). adik aku yg duk syok sgt nak makan sini pun rasa cam taubat je td ahahahaha.


Last pic :> me@Teppanyaki Restaurant hikhikhik... rasa da lama aku tak amik pic diri sndri nih :)). Ni yg terkini la nih ;)) sama je takde berubah pun hehe... ttp selekeh cam abg fair ckp dlu :)) (pstt aku gi jenjalan JJ kai siper jek td muahahahahaha)

No comments: