Saturday, May 1, 2010

xtvt hari ini lalala

adeiii mende nak cite? takde yg menarik... duk rumah saje2 hari ni.. kemas2 rumah... mop lantai yg da itam tu :)). kemas bilik... owh... aku packing baju2 yg aku da takmo... penuh sekotak huhu... nnt balik kg bule bawak skali. baju tu elok2 lg tp aku je da tak nak hikhik. da slalu pakai, cam da bosan tgk huhu. sementara dia elok lg tu lebih baik aku bg kat org kan...

dlu satu batch aku da bg kat org hehe.. mak la tolong bg sbb dia ramai kenal2 org susah2 ni... kadang bila tgk org2 tu pakai baju aku... nampak cantik la pulak hahahaha... jahat kan mata ni.. time masih jd milik kt takde dia nampak cantik... da kena kat badan org, bole plak nampak lawo ahahahaha.

lepas kemas2, perot pun lapar. ooo pg td kan... adik aku rajin plak buat sarapan hahaha... aku bgn lewat hari ni huhu biasa aa cutikan ;)). bangun2 tgk dia tgh busy2 kat dapo ;)). dia masak mee suah...letak sosej bagai... aku suh letak sayo2 sket takmo plak dia huh. time aku nak makan...aku tambah sket sayo dlm tu kekekeke... tgh hari masak kari ikan tongkol dgn terung n bendi... tu je hari ni..malas nak masak2 sgt. mlm tak makan pun, wat air kopi pastu cicah biskut je ;)).

erkk tu je la kut yg aku nak cite :)). bole tak camni :)):)). aaaa biol dah niiiii @-) :))

No comments: