Sunday, May 2, 2010

Ngarut2 di mlm hari

erkk...takleh tdo huhu... apa nak buat :>. mari mengarut di blog hahahaha.... taktaw nak cite mende tp nak gak merapu2 nih. aku rasa sbb kopi td ni la mata aku cerah secerah2nya dikala ini... adeiii naseb la mata...

cite sal mata n tido kan... aku nak tayang cadar baru aku nih ;)). beli da lama da tp hari ni baru nak merasmikan nya... aku tgk berkedut seribu cadar nih... ingat nak la iron... tp pikir balik "eh ada ke org iron cadar" :)).


Cik cadar kaler pepel. ini la 1st cadar aku beli kaler cerah... kalau tak sume kaler gelap2. aku ske cadar kaler itam kekekeke. makcik aku kata tmpt simpan nyamuk kalau kaler itam2 nih... tp aku rasa...kaler putih pun nyamuk still ada gak huhu. kesimpulannya... pasang la ubat nyamuk ya muahahahahaha.

Cadar ni aku beli dgn abg ipar aku. dia jd ahli beethoven, so ada la jual2 cadar sume ni. Harga benda ni dlm 100++. aku tak ingat dah berapa. tp tu harga lepas potongan. set ni ada cadar beropol, 4 sarung bantal, 1 sarung bolster n 1 comforter. aku tak letak la comforter tu kat sini... bukan aku guna pun benda tu, wat kotor je nnt. da la aku ni mmg jenis 'rajin' nak basuh2 ni kan :)). adalah lebih elok comforter tu aku simpan saje dlm lemari ;)).


Pic sblm aku letak bantal2. hari ni cerah sket so aku pi jemur dlu bantal2 aku tu... tgl la incik bolster tu terkontang kanting atas katil haha... owh sila abaikan wayar2 yg berselirat itu ye ;)).

emm cantik tak cadar baru aku nih... aku tgk cantik je :))...kalau korg nak kata tak cantik pun aku dulik hape kan :)). tp tu la...syg tul...da cantik2 gini mata plak takmo lelap :-<

p/s : aku try upload vid kat sini tp cam tak leh plak...tenet wat hal or aku yg tak reti :)). len kali la aku letak plak ;))

No comments: