Monday, May 10, 2010

Sardine Avocado Pasta ala aku



Spt yg aku janji kan... ni la dia pasta aku masak ptg td...resepi? :)) ok cincai2 eh... sbnrnya aku buat sambal sardin... then bila agak2 da masak... aku bagi dua sardin tu... separuh simpan la... separuh lg aku hancur2 kan ikan nya utk buat sos pasta nih... then aku masukkan avocado n bawang besar, last masuk kan pasta... taraaaa da siap :)). pasta tu rebus siap2 la eh... tp kalau korg nak rasa pasta mentah... tak yah rebus pun tak pe... masuk je keras2 dlm kuali tu... pastu sndri pikir la ya :)):)).


dikala aku mengupload pic2 ni, pasta ni da selamat masuk ke destinasi... tp kan... aku mmg tak tertelan avocado tu... tak bese mkn kut huhu... seb la aku letak sket je... nnt leh wat benda lain plak la dgn avocado lebihan tu... wat air lg best la aku rasa huhuhu...

weh korg... aku sikit musykil... skrg ni tgh ada perayaan apa eh? apsal kat umah aku ni ada org men mercun + bunga api? aduiiii memekak tul la :(( (ni selingan saje ni ahahahah)

2 comments:

Nor Izeni said...

lapa.... koh koh koh

Nuyis

NisaUsoff said...

da abes :P