Sunday, June 13, 2010

Hukum Tuhan

Wahhh... bole tak aku nak taip lirik lagu je ptg ni ahahaha... tgh layan lagu lama2 nih... best gak lalaala... meh aku paste lg satu lagu kegemaran aku... ni lagu nasyid ye (aku dgr semua jenis lagu as long as aku suka lagu tu hehe).

Buat lah yang baik pada manusia
dengan kerelaan serta keikhlasan
Jerih payah kita tidak sia2
Tuhan telah berjanji memberi balasan

Pabila yang baik kita lakukan
balasan yg baik akan gantinya
Itu semua usah ragukan
berlipat ganda kelak kan dpt gantinya

Demikian pula perbuatan buruk
semuanya itu akan diganjar
meskipun terdapat pandainya menyorok
namun hukum Tuhan akan mengejar

Tuhan telah jelas menyatakan
amal buruk jangan dikerjakan
siapa berbuat akan merasakan
azab dan siksaan sebagai balasan

[p/s :: taw nape aku layan lagu2 ptg ni... sbb aku takmo dgr sore org koke kat kenduri kawen ni arghhhh tertekan tul...]

No comments: