Friday, June 25, 2010

Jambatan Nan Satu


Kih kih kih... tak taw nak letak title hehehe... hentam saje lah... ok kalau korg ingat aku penah cite pasal jambatan perangkap... kalau kai high heels halus2 tu elok elak kan lalu jambatan nih haha... kalau tak, sangkut kat celah2 kayu dia... So hari ni aku nak tunjuk la pic jambatan tu... Aku amik pic ni kai hp je... so kualiti pic kureng la sket...tp korg still leh nampak kan.... 1st pic tu dari arah AHC ke SHAH mosque... opis aku ada dekat2 dgn mosque tu ;))


Ni plak pic dr arah masjid ke AHC... tak nampak sgt AHC tu sbb fokus aku ada lah jambatan nan santek itu ;)) time ni da ptg... n kebetulan takde student.. so mmg kurang la nampak org kat sini hahahaha... senang la keje aku mengambik pic ni ;))...


Ni plak pandangan dr arah BIMB-AHC... cantik sbnrnya jambatan tu... tp tu la... kalau pakai tumit halus tu... kena la hati2 hehehe...

No comments: