Saturday, June 26, 2010

Makan2 @ Johnny's

Hari ni saya tidak masak kerana sudah tiada apa lagi yang tinggal di dalam peti ais di rumah saya. Maka, apa bila perut sudah lapar, saya mengajak adik saya makan di luar sahaja. Ahahahaha :)). Best tak alasan aku malas mo masak hari ni :)). Tp mmg siyes la takde pape yg tgl lam fridge tu... so aku kuar makan la dgn intan ;)). Destinasi kami JJ Wangsamaju... Sampai sana terus je tuju ke Johnny's sbb perot da keriuk2 lagu dangdut.... Kat bawah ni la menu kami hari ni...


Ni kerabu mangga... aku bg 5 stars utk kerabu nih... mmg cedap =p~ ada kacang panjang, gajus, kacang tanah n mcm2 lagi lah... cedap2 =p~ Harga sepiring ni RM7.90 (or RM7.50).


Ni pilihan aku plak, chiken BBQ thai mee (aku lupa nama dia yg sebenar ahahahah). Harga ni plak RM5.90... ada isi ayam, sayo, mee n kuah pedas (sambal kut)... kenyang aku makan benda ni... cedap jugak =p~


Pilihan adik aku plak, Nasi goreng belacan Thai, ada hirisan daging, timun, bawang n sambal belacan juga... adik aku kata sambal belacan itu maha pedas :)) (dia kurang makan pedas ;)) ).


air plak aku pilih lime juice n adik aku pilih sarsi... tu je la yg kami makan hehe...

Lepas mam, kami pi sopin barang sket... aku beli ikan n sayo utk makan mlm ni... Arfah tdo umah aku mlm ni sbb esok kami nak gi CH pepagi hehehehehe.... so utk mkn mlm ni aku masak je la... ikan caru goreng, n sayo masak lemak, sambal tempoyak tidak dilupakan...

Yg paling aku frust, sbnrnya aku gi JJ td sbb nak beli BATTERY CAMERA :(( tp tak kesampaian hajat aku :((. Esok la beli time isi minyak kete sok :((. Harap2 tak lupa la esok ni :((.

2 comments:

Kaseh NazLieza said...

pheewit..dapnyer..xajk mkn skali pon...uhuu

NisaUsoff said...

haha mari makan..mari makan :)) bukan jauh sgt pun JJ tuh :)):))