Saturday, July 10, 2010

Makan2 @ CH


1st day, kami bekpes kat R&R Tapah.... menu sume sama nasik lemak, cuma lauk tu beza2... harga? stendet ah... jgn nak cr harga cam uia lak kat sini eh :((:((


Ingat kisah fudkot di entry yg lepas? ni juadah kami kat fudkot tersebut... arfah mam nasi goreng padprik, aku nasi goreng usa, intan n ct plak nasi goreng kg... harga? lagi mahal dr R&R :(( gilak ah makan kat sini...mahal wehhhh :((



Hari kedua kami bersarapan di kedai makan betul2 bawah hotel yg kami menginap tu... nama kedai tu al-Razali. Ramai la jugak org yg makan kat sini... lepas bekpes kami pi jenjalan n makan strawberry coklat kat MARDI.


Masih hari kedua...ini juadah tgh hari kami... Di restoran Glory78. Kedai makanan melayu yg cuma ada stimbot dan makanan2 ringan shj. So kami makan steambot. Satu kepala dia charge RM29... so berbaloi2 n sedap... kami kekenyangan lepas tuh :)):)).


Malam kami ke restoren yg sama... sbb nak cuba benda2 yg korg tgk tuh... intan makan yoget setoberi, siti plak mam sundae setoberi, aku waffle n arfar mam scones... aku add jugak fries... harga lebih kurang la nih...antara RM5.90 - 7.90 utk satu hidangan...


Balik dr makan2 benda sejuk... aku tapau mee goreng mamak kat kedai makan al-razali tuh.. sebungkus ni korg agak2 bape hengget :>:>... yeaaaa sebungkus iniiiii harga nyaaaa RM5 ya...nasib baik sedap... n banyak la rencah2 dlm tu... takde la aku sakit ati sgt membelinya :))


Hari ke 3, menu sarapan pagi... nasi lemak, rendang daging dan air teh...harga rm6.70... apa nak dikata...makan dan bayar saje lah


On d way balik kami singgah di R&R tapah arah selatan... mmg aku lapar... tp tak lalu nak makan... intan makan mee kicap (tak sedap), arfah mam nasi ayam... n aku beli mee kari... tp aku cuma sentuh sket je mee tuh... siyes tak leh masuk ke perot :((.

Baek lah :"> itu lah sahaje laporan makan2 kami di CH ;)). Sekian, harap maklum :)):))

No comments: