Thursday, July 29, 2010

mari makan...

Lama tak bersiaran... bnyk gak cerita nih... tp aku upload bab makan2 dlu la eh... ni makan tah bila2 aku pun tak bape nak ingat... ;));))



Ini ikan kerisi goreng tauchu.... ikan da tertimbus... harap2 korg leh nampak la ikan tuh kekekeke.... bila masak...aku tak hengat dah ni...


yg ini plak... sayo goreng... ini aku nak abeskan stok2 sayo dr CH... yg tgl sebatang timun jepun tuh dan capsicum... sayo ni...aku letak sosej, lobak asin, timun n capsicum... korg pepandai la goreng sayo2 nih... pastu letak black paper sket kalau suka :D:D... aku masak 2 hari lepas ni... dgn ikan kembung masak lemak... tp ikan aku tak amik plak pic dia huhu...


ni plak menu masa balik dr CH dlu tuh... makan kat kedai bawah rumah aku je... ada nasi goreng kg... nasi goreng cina kut... telur bungkus dgn mee goreng...

tu je la apdet makan2 pada hari ini kikikiki...



No comments: