Wednesday, February 15, 2012

Bau....

Aku pernah terbaca kat internet, kat paper or magazine pasal bau badan or bau ketiak lelaki tu bole jd penawar stress bagi orang perempuan. Kalau la benda ni betul.. diorg yg buat kajian ni patut lebih terpeinci sket. Tahap bau yang macam mana baru bole jadi penawar tu. Ni bagi tau secara general je.. mana aci...

Aku tak taw la sejauh mana kebenaran benda nih.. tak tergamak plak nak try :)). Dalam pada tak nak try...aku terpaksa gak hidu bau badan lelaki nih.... Macam aku kat opis nih.. hari2 terbau badan lelaki... sampai dah naik mabuk dah taw tak. Bertambah stress lagi ada.. tak penah plak aku terkurang stress bila bau badan diorg nih. TENSION!


Tak tau macam mana nak buat dah... macam-macam cara aku da buat supaya aku tak terbau. Satu-satu nya bilik kat opis ni yang ada air freshener, bilik aku la. Bilik meeting tak kira la :D. Tu untuk kegunaan ramai.. memang la ada pewangi. Kat bilik aku nih... da ada satu penyembur Air Wick dan satu lagi refill nya.. kalau tak cukup yang automatik tu... aku sembur manual :)). Tapi tetap jugak berbau :(.

Kadang tu bau nya menyucuk2 sampai rasa nak muntoh :((... penat dah pikir. Ada satu benda je lagi aku tak buat.. sound direct!. Sebelum ni aku da mintak tolong orang lain tolong cakap kan kat mamat itu pasal bau dia.. tp tak taw la dia da ckp ke blom. Kalau belom cakap aku harap dia akan cakap satu hari nanti huhuhuhu... Tapi kalau dia da cakap, memang serius takde kesan lansung kat orang tu. Sama je takde perubahan apa lansung!.




Tolong lah aku... tolong lah aku menghadapi bau yang tengik ni hari2.. arghhhhhhhh



Pic : Credit to Google.

No comments: