Thursday, October 9, 2014

Smart Airtight Container

Hahaha... tajuk tak boleh blah. Tak boleh nak pikir tajuk apa yang sesuai. Letak je la nama tu.. ok jugak khennn hahahahahaha....

Okay-okay, hari tu aku beli Leaf Smart Container dari Cosway. Kami memang tengah mencari bekas-bekas untuk isi barang-barang basah dalam fridge. Nak beli yang brand Tupperware tu aku rasa tak mampu la kan... Kebetulan Cosway buat promosi container ni...murah gilak. Satu set container consist of 6 bekas seperti dalam gambar kat atas ni baru RM19.90 dengan pembelian RM30 dalam satu resit. Kira purchase with purchase la benda ni. Itu harga ikut catalog dia la. Dan aku memang dah niat nak beli 2 set sekali sebab harga dia murah...

Bila pergi ke Cosway Aeon Big Wangsa Maju tu, aku beli la barang-barang keperluan diri aku dgn Intan dan amik sekali set container ni. Benda tu kebetulan memang tinggal 2 set je, jadi aku amik dua-dua sekali lah. Dah hajat pun nak beli dua kan hehehehe....
Bila kira-kira nak bayar, harga dia jadi lagi murah dari yang diorg letak dalam catalog. Kira berbaloi-baloi la pembelian kami hari tu :D.

Ni la rupa set tu. Untuk saiz 1200ml, dia bg penapis tu sekali. Yang lain-lain takde. Penutup semua sama macam gambar kat atas ni. Nampak benda bulat itu? Itu sepatutnya berfungsi sebagai penetapan tarikh utk benda yang di isi dalam tu. Tapi sampai sekarang aku tak tau mcm mana nak guna hahahahahaha....

Satu kotak macam gambar kat atas sekali tu ada 2 bekas bersaiz 350ml, 2 bekas bersaiz 540ml, satu bekas saiz 800ml dan satu saiz 1200ml. Rasanya okay la untuk kami guna hari-hari. Memang puas hati la hihi...

3 comments:

Nurida said...

Belo kat mana ye cointainer cosway? Kalo g kedai di pon xbanyak bekas ada.

Siti Asiah said...

puashati kan bl barang murah tapi berkualiti...;)

NisaUsoff said...

Alamak sorry.. lamanya tak jengah blog hihi...

Bekas ni memang beli kat kedai cosway... masa beli tu mmg tinggal 2 set je... cepat abis kut bekas2 gini...

Memang puas ati sangat2... hihi...