Sunday, April 11, 2010

Hati yg terdera

satu lg sms aku terima dari kawan2 pagi ni... aduhai... aku tak salahkan diorg... diorg berhak nak taw nape tetiba aku ilang... aku terpaksa...terpaksa utk kebaikan... arghhh sian nya... sian kat aku...sian gak kat diorg semua :((

terdera sungguh hati aku ni... aku syg korg semua...tp aku terpaksa buat semua ni utk diri aku... da sampai masa aku hilang... n aku mengharapkan korg supaya menjadikan pertemuan, persahabatan n persaudaraan kita itu satu kenangan yg paling indah dlm kehidupan kt semua... ttg aku, usahlah korg tertanya2... kalau masih ada jodoh kt... aku yakin Tuhan akan pertemukan kt semula...

maafkan aku teman... aku terpaksa pergi dulu... bukan salah korg...bukan salah sesiapa... dlm kehidupan...ada pertemuan dan ada perpisahan... dlu kt bertemu dan skrg kt terpisah... semua hanya kerana ALLAH...

No comments: