Tuesday, April 27, 2010

Mari tayang juadah haha... balik dr kota fesyen mitc jumaat lepas...kami singgah di restoran Husna. Mmg slalu gak makan kat sini...sbb masing2 suka dgn tomyam poktek dia... tp mlm ni kami order goreng2 je... konon nak ubah selera :)). skali amik ko...tak sedap haha... tak sedap2 pun makan gak la sbb da kelaparan muahahaha... ni sebahagian je yg aku smpt amik gmbr... yg lain2 tu pepaham sudah :)). Mlm tu kami order mcm2 gak, amin dgn mak order kue teow kung fu, ayah plak makan nasi goreng seafood, ina makan nasi goreng usa n aku makan nasi goreng ketam. si kicik itu makan suap2 je... dia yg paling best, mcm2 makan :)) tp cam biasa la... nasi2 ni dia mmg kureng sket... diet ke hape tah anak dara ku itu :)). Air plak ayah order kopi o, mak dgn nuha minum barli suam, ina minum melo ais, aku tembikai laici n amin apple jus... kami order gak utk kak long n intan, nasi goreng bangkok n kue teow kungfu.


Ni nasi goreng ketam. Waiter tu da gtau mmg takde ketam sekor2 tu...tp kai crab stick je.. sbb aku nak rasa, aku order la jugak. Diorg masak kai perasa megi kut :)) sbb mmg rasa cam megi je... nasi ni... ok je la bg tekak aku :)). ok = tak abes, korg nilai la sndri :)). owh harga sepinggan ni RM4.


Air tembikai laici n apple juice. Yg ni mmg best. tak dinafikan lg haha


Selain nasi goreng, kami order gak sate ayam, anak dara ku suka la ni... haa satu pelik budak ni nasi impit dia suka :)). nasi biasa mmg tak suka.. bnyk gak dia makan nasi impit mlm tu... emm sate ni bg kami kureng memuaskan... naseb la order 20 cucuk je... tu pun amik masa nak abes kan haha...


satu lg peberet anak dara ku... Otak-otak. Kalau balik BP, slalu amin beli yg mentah. nnt balik kami bakar sndri je kat rumah... lg jimat hehe. nuha plak suka.... emm tu yg ayah dia suka beli yg mentah n masak sndri.

No comments: