Friday, April 16, 2010

Seronok kan kalau ada rumah sndri... nak buat apa pun kt rasa hepi je sbb mmg rumah kita haha... tp pada aku yg kurang kemampuan nak ada rumah sndri ni... rumah sewa pun da kira mcm syurga juga... emm i'm thinking of nak tambah perabut sket lg lam rumah ni... tp... aku kena tgu result tu dlu... kalau confirm dpt... then tak payah tambah lg la... cuma kena fikir nak pindah je haha... katil n all the almari2 ni bole la masuk rumah kak long tu since bilik tengah tu takde perabut lg... yg lain2 tu leh bg intan guna dlu sementara aku training...tp bab buku2 aku tu :( sedih plak rasanya... semua buku aku kena masuk kotak :(( sayangnyaaa :((... kena tgu dpt tmpt yg confirm baru bole bawak semua buku2 tu :(... time training tak leh la lg...

tp kalau tak dpt... ingat nak beli meja makan satu... letak kat tgh tu... tak mo yg besar sgt... beli yg murah2 sudah haha... bukan sapa nak duduk sgt pun ;)) saje nak gatal2 beli....pastu ingat nak beli sofa ke... tp kang tambah sofa... penuh sesak plak rumah aku ni :)). da la rajin nak mengemas haha... maklum la rumah kecik... ni pun mujur duk 3 org...rasa la besar rumah ni... kalau duduk 6 org... mau berlaga2 nak bergerak ekekekekkee... bukan tak pernah rasa duk 6 org... semua da merasa da... susah senang duk di perantauan... bila kenang2 kan semula...senyum sndri aku dibuatnya hehe...

owh lupa plak aku nak gtau... aku duk umah flat je haha... aku tak taw la ni flat ke hape... diorg panggil apartment... tp cam flat je aku rasa :))... rumah aku ni tingkat 3...tepi skali.. ada 3 bilik, a washroom n apa lg haha tu je... sewa ni la yg paling murah kat sini utk rumah 3 bilik... skrg ni duk 3 org la kami ni... aku, adik n shila... dlu kami duk ramai2... masing2 keje tak tetap lg masa tu... bila sorg2 dpt keje tetap... n berhijrah tmpt lain... tgl la kami bertiga je kat sini hehe...

4 comments:

cek chun said...

sronot2 kalo ade umah sndri. lagi sronot kalo boleh duduk dalam itu rumah. kalo ada tapi dok bayaq aje..adoiii..sakit ati.. las2 kena dok umah sewa jugak. meja p cari kat ikea.299 ngan krusi 4. lipat2 masok dalam keta jer..haha. dlu shery la tukang angkot.masok lam keta gen2 dia. abanza itam tuh boh kicen kabinet pon lepas laa..muahahahaha

NisaUsoff said...

ahahaha sian org tu ye... ada rumah tak leh duduk :P... tgu dlu kusi meja tu ;)) tgk result dlu ;))

Qalesha said...

yuhuuuu... ahkak... ehehhe

NisaUsoff said...

:-? yan ke nih :))