Tuesday, April 6, 2010

@ Toyota Service Centre

Smlm aku gi serbis kete... cam biasa la semenja mula dpt kete tu sampai la ni mmg aku serbis kat Toyota Service Centre nih... Locationnya kat taman perindustrian Cheng, Melaka :D. member opis aku sume pelik apsal la tiap kali nak service kete, aku mesti amik cuti ;)) n pergi service kat melaka hahaha... aku selesa amat2 kat sini... mula dlu aku service sini sbb masih under warranty... bila tgk segala yg ditawarkan kat sini memuaskan ati aku... maka aku teruskan menghantar kete aku tu ke sini walau pon org kata charge dia mahal...pada aku tak kisah la mahal janji berbaloi... bukan utk kete aku je...tp utk aku sndri jugak :D

Aku cuma sempat snap beberapa keping pic saje smlm hahaha... tu pon kai HP je.. aku nye appointment kul 2pm. sampai je terus si Ahmad tu uruskan kete aku... n gtau masa serbis tu sampai jam 5.30pm la diorg budget.... ok la tu, so aku pon tgu sambel2 YM dgn arfah ;)). posting ni kira nak menunaikan janji dgn arfah la nih ;)).


Gambar dr tmpt aku duduk smlm... depan tu ada bnyk2 kaunter... n staff2 dia pon amat2 la bagus... segalanya serba selesa kat sini... Smlm aku berurusan dgn Ahmad kat kaunter 4 :D. Sofa2 ni baru je ni...sblm ni diorg kai sofa lain :D... n bg aku keadaan ni membuat aku tambah selesa ;)).


Selesai berurusan kat kaunter aku pon gi la kat ruangan menunggu tu... sambel jalan tu staff diorg da dtg tny nak minum apa... then aku request nescafe smlm utk menghilangkan ngantuk aku hahaha.... satu lg kemudahan kat sini... diorg sediakan perkhidmatan wifi... so sambel pelanggan tgu tu leh la diorg men tenet cam aku smlm :)). Kadang ada gak snack yg diorg sediakan kat sini... bukan la benda2 ngarut... tp cam sandwich apa sume tu je la :D...


Ni masih pic menghadap ke depan ni... ada pintu kat belah kiri tu kan... itu ke washroom... n ke kiri lg ni ada ruangan menunggu gak... kat situ pelanggan leh tgk la kete diorg di service... n ada di sediakan tivi, magazine, news paper n others. As i stated earlier, diorg janji dgn aku kul 5.30pm baru kete siap... tp apa yg jd... kul 4 kete aku da siap da... sementara Mad wat resit apa2 sume tu... 4.30pm aku da leh amik kete aku...

So, pah... ni la antara yg sempat aku amik smlm :D. Next service ni kalau ko nak ikut...jom ah :)).

No comments: