Thursday, September 2, 2010

Cerita anak dara ku

Last week on Friday (17th Ramadhan 1431H), aku balik kg la... sempena cuti kan... saje aku amik cuti senin tu...dpt duk kg lama sket... boleh la aku settle kan projek2 aku yg tergendala tu hikhik... On the way balik tu aku singgah rumah Amin... nganto kan baju si kecik tu la.. Maksu dia belikan baju raya... dia plak tak sabo2 kejap2 tepon..."angah ane? angah ane?" huhu. Da la angah dia ni amatur nak drive dlm melaka tu... mana la boleh laju2 sangat kekekekeke...

Sampai je kat rumah, dia tgh nyonyot susu... baru bgn tdo rupa nya dak tecik nih... da salam2 ajak duduk kat sofa depan tv... pastu terus la nak bermanje2 spt biasa... tp lain mcm plak manja nya... nak kokongggg sepanjang masa :((... angah penat taw dik :((... duduk atas riba la... nak masuk bilik la... adehhh dgn org len tamo dia... nak angah gak huhuhu... last2 kena marah dgn maksu dia ;)) sian plak aku tgk... nak wat susu pun takmo ibu buatkan... nak angah gak buat...haru2...


ni tgh duk atas riba angah la nih huhu... amik pic dgn HP angah tu sbb kualiti pic kureng sket ahahahaha...


Ni pun sama... duk atas riba... Pic pakai baju raya baru tu tak amik plak kai HP nih... so tak dpt la nak tayang baju baru nuha... tgu raya la ye ;))


Yo Yo ooo makan yoget... Nuha ni ada masalah penghadaman... so kena slalu bg dia minum vitagen n yg seumpamanya... that day aku singgah tesco...beli la yoget nih... bila da sampai rumah dia baru tingat tak de belikan dia apa2... so amik la satu bg dia makan... tu yg sungguh2 dia makan... Nampak HP sblh dia tu? itu HP dia la konon2 nya ahahahahha

Geram aku dgn dak perot moncet nih :x:x... skrg ni apa je org buat, semua dia nak buat... apa org makan sume dia nak makan... yg kelakar nya dia ttp panggil paklong dia "ayong pak" :)). ada yg sampai besar duk panggil camtu sbb aku tgk sume da bahasa kan paklong dia ayong pak gak :)) adui laa :)). 31 ogos lepas dia berbuka skali kat rumah mak... 1st time la semenjak ramadhan... susah sket diorg nak dtg sbb ayah dia jd imam terawikh.. tp mlm tu ayah dia kena giliran jd warden... so leh g lewat sket la sbb skolah tu dekat je dgn rumah... tu yg bole berbuka kat umah nenek... sayang nya la aku kat dia... n skrg tak sabar nak tgu adik dia lahir... harap2 baby boy plak... tp kalau baby girl pun alhamdulillah... aku suka jek ahahah leh melaram2 belikan diorg baju :)):))


No comments: