Thursday, September 2, 2010

Menu 23rd Ramadhan 1431H

Balik keje smlm (2 Sept 2010) aku nampak ada budak jaja kuih... ingat kan kuih utk berbuka puasa... skali tgk2 dia jual kerepek2 nih... masa aku panggil tu da tgl 3 bungkus je... sebungkus rempeyek n 2 bungkus kuih rose (ada org panggil kuih goyang). so kami beli je la 3 bungkus tu... aku amik rempeyek, intan plak amik kuih rose...


Harga sebungkus RM3. Rempeyek ni aku kira ada 15 keping semuanya... sangat2 banyak kacangnya n sedap sgt rasanya haha... rasa la rempah ratus lam tepung tu... Nipis n rangup.. kalau beli wat raya pun bagus nih.. Kuih rose tak d makan lg... so takde la pic nya ;))


Ni plak menu berbuka aku smlm, ayam goreng berempah...


Telur black paper :)). aku guna perencah megi tuh... patutnya utk daging, tp aku guna utk telo ahahahaha... asal boleh...


Ni plak sambal terung dgn tempe. Asal2 nya aku cuma plan nak goreng tempe tu dgn rempah2 je... pastu wat terung sambal... skali bila da masuk terung... tingin plak nak wat sambal tempe... tu yg masukkan je skali tempe lam sambal terung tu kekekekeke...

p/s :: ahahaha da dpt pesanan penaja suh update blog nih :)). Kadang malas tul nak hapdet... bila hapdet letak entry bnyk2 skali ekekekeeke...

No comments: