Wednesday, September 29, 2010

Makan2 lagi


Nasi lemak sambal udang... Menu berbuka smlm (28 Sept 2010) hehehe... ok aku da lulus wat nasi lemak...leh bisnes pas ni lalalala...


Apple juice, Ocean Blue juice n nasi putih ikan masam manis. Menu berbuka hari isnin lepas (27 sept 2010). Makan kat Tropical Corner (dlu dikenali sbgi Memori corner). Aku lg suka Memori Corner sbb menu2 nya kena dgn tekak aku :(. Sangat2 keciwa sbb apa yg dihajati da takde lg :((. Mana la aku nak dpt dried curry mee mcm dlu tu lg :(( owhhhhh sedih nya i :((. owh terima kasih utk intan sbb belanja kakak dia ni berbuka itu hari... lep u lah... next month banje la lagi hahahahahaha...

Satu lg..., nasi tu intan yg order. Yg aku order plak nasi putih dgn daging lada itam... ok sangat fail. Tp sbb aku lapar...gagahkan jugak la makan kasi abes. Da tanda lepas ni takmo masuk kedai tu lg selagi masih begitu... Ada peristiwa gak... aku tgh makan...berenti jap sbb nak minum air.. skali dak waiter tu dtg nak pi angkat pinggan aku. Tak pasal2 kena sound... punya la bnyk meja lain lg dia tak kemas...meja aku tgh makan tu sebok nak dikemasnya.. bak kata adik aku pun "ha..kan da kena marah...". Aku tak de niat nak marah dia tp biadap la tu org lom abes makan ko da kemas... n aku plak da la frust tgk menu cam hampeh tu...mmg la nak kena dgn aku.. ish malas tul la...


Kegilaan baru aku... anlene low fat yogurt :-bd sangat sedap =p~ nyummmm nyummmmm

No comments: