Thursday, September 23, 2010

emm...apa dah jd...

"Didapati bersalah atas tuduhan membunuh Syafiah Humaira Sahari; Pemandu Teksi Dihukum Gantung"

tu tajuk berita hari ni yg aku baca kat Utusan Malaysia halaman 3... di perenggan2 terakhir artikel tu aku rasa cam sentap sket... meh aku letak sini part2 yg aku rasa sentap tuh...

"Sementara itu, ibu Syafiah Humaira, Siti Nurhanim Aziz, 25, yang juga teman wanita tertuduh semasa ditemui pemberita memberitahu, dia tidak dapat menerima keputusan itu.

"Saya tidak pernah marah dengan Fazli erana dia tidak bersalah dan dia tidak ada niat untuk membunuh Syafiah. Saya tetap sayangkan Fazli kerana dia seorg penyayang dan dia sayangkan Syafiah," katanya.

Syafiah Humaira merupakan anak kedua Siti Nurhanim, hasil perkahwinannya dengan seorang anggota polis, Sahari Usul yang kini ditahan di Penjara Sungai Buloh bagi kesalahan membunuh.

Siti Nurhanim juga mempunyai seorang anak bersama tertuduh, Shakimie Iqbal.
"

korg...nilai la sndri... macam2 la dunia akhir zaman nih... ngeri aku...

2 comments:

cek chun said...

pompuan ni gilak.. jantan punya pasai, anak boleh tergadai. tak da niat ka kalau dah pijak-pijak banyak kali tuh. tak terniat tu kalo sekali pijak. sengalll!!!!!

mula tengok rupa dia masa nages tepi kubur tu pon dah macam semacam jer. aku rasa dia nages sebb jantan tu kena tangkap pulis, bukan sebb anak dia meninggal.

NisaUsoff said...

sobar...sobar... kekekeke ko pon sentap ke kekekeke... ada 2-3 part yg aku sentap... esp ayat terakhir tu ahahah... harus di cek semula status mereka.. suami isteri atau kekasih hati kekekeke