Thursday, September 2, 2010

A Ramadhan Gift

Aku dpt Ramadhan Gift dr Ariff hehe... ok2 bukan aku sorg ya... satu unit aku la :D. Arif ni yg slalu wat printing utk forms kami... Terkejut gak dia dtg td... tetiba ajak aku kuar... rupa nya nak bg benda nih hehehe... Thanks la Ariff sbb ingat kat kami... ada lebih, bg la lagi hikhikhik.


Nice color kan... aku suka kaler nih... ijau lumut + cream (bunga n reben tu ;)) )


Ini isi dlm bungkusan hijau tu... saje aku selitkan bunga kat situ... wat penyeri ahahahaha... ada 3 balang kecik cookies and a set of brooch... pandai gak dia memilih brooch hehehehe


Close up brooch tu... ada 3 kaler td, green,black n this color. Aku pilih kaler ni sbb thn ni baju aku ada kuning2 oren2 coklat2 ahahaha... apsal tah aku pilih baju raya camni... by the way... thanks again la Ariff sbb bg brooch nih... jimat la aku tak yah beli brooch ahahahaha...


This is the cookie... yg ni perisa oren... ada filing nya... vanilla kut cream tgh tu... tp pada tekak aku yg ni kureng sket la rasanya ;));))


Another cookie, yg ni best sangat... dlm dia ada filing gak... coklat n i like... camne eh nk wat cookie nih? tingin la plak nak membuatnya huhuhu...


Yg ni sama mcm yg 1st td... tp ni perisa kopi..filing coklat gak rasa nya... tp bau kopi tu mmg harum laaaa... aku sukaaa sukaaaaa.. rezeki ramadhan... best2

2 comments:

Qalesha said...

akak, kuih raya yg tgh2 tu mmg sedap.. yan order online jer aritu thru fb.. sekali sedap pulak... dah sebalang abis kat umah tuh.. anak2 ngan atuk nye beriya2 mkn.. nnt kalo2 akak nk order akak leh order kat akak nih yer.. ---> http://www.facebook.com/profile.php?id=100000366648061#!/profile.php?id=100001336298879&ref=ts

NisaUsoff said...

yan akk nak resepi :)) skrg ni tgh addicted nak wat cookies plak nih :))