Sunday, September 26, 2010

Kenduri Kawen Kak Nita


First of all aku nak ucap tahniah la pada my staff, kak Nita n pasangan (sorry lupa nama huhuhu)... Semoga Allah merahmati perkahwinan kamu berdua hingga akhir hayat. Majlis ni berlansung smlm (25th Sept 2010), bertempat di Dewan Zabedah, AHC, IIUM. Menurut kata nya, diorg ni nikah di SHAH's Mosque IIUM. So semua pun di IIUM la maknanya majlis tu. Nikah kul 10 pagi hari yg sama. Aku tak sempat nak gi time nikah sbb kena hantar intan ke ukm dlu n amik arfah kat masjid putra hehehe...


Aku sampai ke dewan kul 12 lebih, siti, bad n kakfizah sekeluarga da sampai da time tu... kul 12.30tgh pengantin masuk dewan. Tema majlis ni pepel, sampai ke air pun kaler pepel... nasib la nasik dia tak pepel gak ekekekekeke... See kak nita was very happy ;))


Ni plak di meja beradap.. semua kaler pepel ;)). owh lupa mo cite apakah jamuan pada hari itu kekekeke... menu nya cam biasa la ada ayam masak merah, daging masak kurma, acar jelatah, dalca sayur n buah2an. Nasi ada dua jenis, nasi putih n nasi minyak, aku makan nasi putih..lagi nikmat rasa nya ;)). Air plak cam aku mentioned kat atas tu, air anggur la tu sbb kaler pepel... (psttttt, yg berdiri baju putih tu pengapit pengantin taw... mukan antu lilin kekekekeke)


This was the wedding dais... bila la turn aku plak... tp kalau aku nnt ada ke pelamin2 camnih :))=)). Mimpi la kalau ada camni segala... korg...tak yah harap eh kalau dtg kenduri aku nnt nak tgk benda2 camni (eh berangan ke aku nih =))=)) )
Ok2 stop dreaming!!!


Aku dan Arfah ;)) masa ni baru nak makan. pengantin pun tak masuk dewan lg time nih ;))


Siti n Bad, sama la cam aku baru je amik makanan masing2. Tp siti da makan dlu kut sbb dia kelaparan muahahahha...
(eh ada terselit plak henbeg aku kat situ =))=))... ok2 aku mmg nak tayang henbeg baru aku lalalalallaa)


Kami berempat, da abes makan lalalala kenyang prot suka ati :-"


Lepas jumpa n salam2 dgn pengantin (n mintak izin skali nak amik pic kat pelamin), maka kami pun berposing la di pelamin nan indah itu ;))


tak syok sgt posing nih sbb ada yg memerhati ahahahaha... ingat nak la gak naik atas pelamin tu... tp tak jd la... malu plak kihkihkih...

owh dpt paper beg kecik kaler pepel dr family perantin. dlm tu ada kipas, cupcake, mug (comel loteh), dan gula2 serba sikit. so sorry sbb aku tak de nak amik pic benda2 tu. aku da takde kamera :(. Pic2 ni pun ehsan henpon arfah. Nasib baik la henpon dia canggih, kalau ikut henpon aku mmg alamat tak de la pic2 kenangan kekekekek. alamak2 lupa plak... henpon bad pun ada gak pic kami... so aku tgh tgu bad plak upload pic.. kalau da dpt nnt aku tepek le sini kut2 aku rajin muahahahahahaha...


p/s :: Pic credit to Arfah

No comments: