Friday, March 19, 2010

Familyday @ Tanjung Sedili ~Part Two~

Well... the second part consists of the night event :))... mende aku nih :))... ok la... ni xtvt mlm kami masa di tanjung sedili tu... aku pon kompius tanjung ke kuala nama tmpt ni :))... tak kisah la janji sedili tu betul :))... Mlm tu kami ada xtvt BBQ, group presentation dan persembahan suka2 :)).... enjoy the photos :D


kehkehkeh... ni group2 pembakar ayam ekekeke... yg baju merah tu abg ipar aku... baju biru pokteh... yg pegang kipas tu pak andak... dan yg tgh elak asap tu pak usu...
Menu mlm tu biasa2 je... ayam bakar, pastu sosej2... dgn daging beger... itu pon bnyk tak abes... mula aku berhajat nak bawak terung utk di bakar skali... tp bila tgk senarai menu mcm da bnyk sgt... tak jd aa aku bawak...


Ni pon masih gambar xtvt bakar ayam ekekeke...nampak cik puan baju pepel tu... itu tokey perap ayam :)):))



Saje menggelemer kan abg ipar ku nan sorg nih :))... dia jd tokey bakar ayam plak :)). Tiap2 kali kalau family kami join BBQ, mesti dia ske duk kat tmpt bakar2 nih :))


Pic aku sama pakngah tgh menjamu selera... bnyk pakngah makan mlm tu... berselera tul dia... bagos2 pakngah... kasik gemok sket taw :P... aaa nampak si baju pink tu... itu adik aku menyibuk skali... yg melintas baju cream tu sepupu aku nama muhammad hehe... yg nampak sipi2 badan tu mak andak aku... yg nampak tgn je plak tu mak aku :)):))


Sesambel makan tu... kami terus kan xtvt sampingan ekekeke... setiap family d beri satu task... kami kena lukis dan explain ttg pulau idaman kami ekekeke...setiap family di beri satu manila kad yg represent sebuah pulau.... ni time aku tgh present hehe... since family aku dpt 2 manila kad, kira nya kami dpt 2 buah pulau la hehehehe....



Ni plak turn paklang present pulau dia hehehe... nampak aku tak kat situ ;))... aku tolong paklang pegang paper dia hehe... baek tak aku muahahahahhaa... aku tak paste sume pic family yg present la eh... sbb ramai woooo kang tak pat plak nak paste pic lain hehe...



para penyokong dan penyorak2 mlm tu :))... setiap family yg present mesti de tukang sorak :))... yg angkat tgn bagaikan juara tu... itu mak anjang aku :))... mmg sume sporting ah diorg ni :))... ooo ye presentation kami mlm tu ada juri2 nya... sat g kang aku kenalkan korg dgn juri2 terlantik tu eh :))


Sementara tgu juri2 wat keputusan... kami buat acara nyanyi2 secara bebas :))... sapa2 nak nyanyi pon bole... ni time nyanyi ramai2 nih... tah lg apa time ni aku tak ingat... Kami de gak nyanyi lagu RASA SAYANG HEI... ramai2 dgn pakcik2 makcik2 aku sume... diorg sume pakat2 jd tukang pantun... anak2 ni plak jd tukang sambut :))... happening ah mlm tu...


Ni plak pic pokko dan anak2 nya wat persembahan... kalau tak silap aku diorg tgh nyanyi lagu arab nih... Ma Ismuka...Ma Ismuki ekekeke... budak2 la sonot mlm tu dpt nyanyi2... aiman persembahkan azan... dia baru masuk pertandingan azan kat skolah... alimi plak nyanyi lagu tadika dia... anak2 poksu pon sama hehe...


Tadaaaaaaaaaaa ini la juri2 nya :))... dari kiri tu adik aku, ain dan mar (anak buah poklong)... nyampah kat adik aku... nama jek juri tapi takde nak menangkan family sndri [-(...

ok la korg :)) lepas abes semua tu... kami baca doa sket utk arwah atuk dan nenek... pastu masing2 kemas2 tmpt tu supaya bersih... lps tu plak anak2 masuk tdo... bapak2 ada yg gi mancing... ada gak bapak2 dan emak2 yg duduk2 sesaja berborak2 di tgh mlm... aku pon ingat nak lepak skali... tp tak de geng ekekeke... so kul 12 aku da balik chalet tdoooooo

orait... selesai part 2... bertemu lagi di part 3 ;));))

No comments: