Monday, March 8, 2010

Otak bergegar :-s

korg pernah tak alami sindrom ni huhu... aku tak taw nak panggil apa... tp aku slalu kena :-s... bila aku bergerak, aku rasa otak aku mcm bergegar... sakit sgt... skrg ni pun tgh menghidap... tp aku wat2 macho je ni menahan sakit huhu...

nape eh leh jd camni... slalu rasa kejap je... pastu ok.. ni da 2 hari da... hari ni sakit makin mencucuk2 plak... paling ketara rasa sakit pada bahagian sebelah kanan... terlebih pikir ke aku nih :-s or kurang pikir sampai otak jd saket :-s...

eii malasnya mo pi jmpa doktot... bosan gilak aku sama doktot... kalau korg taw... leh gtau aku ah nape rasa sakit camni... buat masa ni aku just sapu minyak cap kapak je... kut lagi tambah saket kang aku tdo la... pasal spek aku ke ha? ada kemungkinan ke :-?

aduiii makin pening pale aku memikir nih @-) @-) @-)

No comments: