Wednesday, March 17, 2010

Masak Lemak Sayur Kobis dgn Udang



emmm da lama tak menaip kat sini... busy sket lately nih... smlm baru je balik bercuti... having fun dgn my family semua... bab tu nnt cite next entry ah... skrg ni mo cite sal masak lemak sayur kobis dgn udang nih hehehe... aku masak ni last week, wednesday or thursday... tak ingat dah tp aku masak utk berbuka ni...


Resepi? senang je... korg pon lg terer dr aku ekekeke... men campak2 je jd ah masakan ni :))... kalau suka pedas leh letak cili padi... aku letak gak sket... bagi kureng kan kemuakan santan tu huhu... selain menu ni... aku wat gak sambal belacan dgn telur dadar... tp aku tak smpt nak amik pic sbb da azan da time tu ekekekeke....

esok kakak aku nak dtg umah... aku mintak tlg abg ipar betulkan lampu... da kakak aku suh upah makan mlm huhu... aku pun ingat nak pose esok... rasa mcm nak masak menu ni je... tp tgk ah... kakak aku request tomyam... emm kalau aku rajin sok bole le eh kak long :P. kalau tak ko makan telo goreng jek la :)):))

No comments: