Thursday, March 18, 2010

Menu apa ;))



sesambel tgu azan nak berbuka nih... aku nak upload pic la sket... aku baru jumpa pic ni lam henpon... hehe ni pon menu aku berbuka last week ni...


ini telur goreng mata kerbau... aku simbah dgn kuah pedas sket hehe... tak bape nampak la telo nye sbb da kena timbus ekekekekeke...


Yang ni plak terung bakar dgn tempoyak goreng... terung tu aku bakar atas aluminium foil je... lumur garam sket sama pepper... pastu bakar camtu je... tempoyak goreng tu korg kena tgk betul2 la eh... ada kat tengah2 tu... ekekeke gelap sket kaler dia... sbb pe tah... tp time makan takde gelap supe tu :))... aaa resepi tempoyak tu... aku pernah paste kat sini... so tak yah ulang :D

tu je la... hari ni plak aku masak cam smlm nye posting kekekekee.... udang dgn kobis masak lemak + telur dadar + sambal belacan + air sirap. kang kaklong dtg makan tu je la hehehe...

No comments: