Friday, October 15, 2010

Apa yg kau mahu...

aku tak taw la... apa yg sbnrnya manusia ni mau... tak cukup ke dgn rahmat yg Tuhan da kurnia kan pada kita ni... kenapa perlu di inaya org lain... terkejut sgt aku hari ni... benda yg sepatutnya da settle thn lepas...tetiba muncul kembali hari ini... my God... sangat2 kecewa dan sgt2 kesal... kalau dia tak mo settle kan... just tell me.. ill do it my self. aku bukan gila nak suh org buat apa yg org takmo buat... aku bole uruskan hidup aku sndri... nape tipu aku... kesal sangat2... tah la...

buat korg... hati2 la... kadang2 kt tak taw apa yg manusia nak dr kita... kt da seikhlas hati menerima... tp org plak rupa2 nya ada hidden agenda... serik da aku mcm ni...

untuk yg suka menipu n menginaya org tu... ingat la... Tuhan tu Maha Mengetahui... dan DIA MAHA ADIL... ingat ko bole lepas ke kat dunia ni... sikit2 Tuhan akan tunjuk kan keburukan ko pd manusia lain... cukup2 la apa yg ko da buat selama nih... bertaubat la selagi masih ada kemampuan... aku takmo nak doakan yg buruk2 pd ko... aku cuma harap ko dpt taubaat... semoga ko di beri hidayah drp Allah...

Ya Allah... sabar kan hati ini... tenang kan aku... aminnnnn

No comments: