Saturday, October 30, 2010

Happy Belated Birthday


Happy belated birthday ayah :x:x... Semoga Allah merahmati ayah selamanya... akak taw, ayah bnyk risau pasal akk... tp insyaAllah, dgn doa dan restu ayah... akk akan ok slalu... Akak sayangggggggggggg ayah :*:*

Besday ayah aku 25th October hari tu... da tenet aku slow cam hape je malas la nak tulis entry... ni baru ok sket... apa nak beli utk ayah.. tak beli hadiah pape lg nih... tgu balik langkawi la baru bg hadiah hehe...

Okeh ada sesuatu nak tunjuk kihhkihkih...
...
....
.....
.......
..........
............
...............
................
............
.........
........
.....
....
...

Korg rasa2 apa?

................................................
...........................................
......................................
..................................
.............................
........................
...................
..............
..........
......
....
..
.

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Introducing our new family members hehe... little amoi :P. Ini la adik Nuha ;)). Lahir sama hari dgn atuk :x. Due patutnya 24hb tp dia nak jd cucu atuk...tu yg tgu sampai 25hb hahahahaha... sorg lahir sama nenek, sorg lg lahir sama atuk... sampai entry ni di tulis si kecik ni takde nama lg... mcm2 da bg cadangan kat ayah dia... tp tah le mana satu dia pilih tah... mak nak letak Iman Insyirah or Nisa Insyirah. Iman da mcm nama irfan, nisa plak da tentu2 nama aku :))=)). Insyirah da ok da aku rasa huhu.. tp tah la pak dia tu... payah bebenau nak pilih nama.

Aku da excited giles nak gi jumpa si tecik nih... tp rasanya lepas balik langkawi la kut baru aku g jumpa dia. Dia da balik muar so payah sket. Kalau dia kat melaka senang la aku nak lari2 kejap tgk dia hehe... chomel kan amoi nih :x. Rambut pacak mmg sebiji2 rupa kakak masa baru lahir dlu ahahahahahahaha....


dannnnnnnnnnnn tidak dilupa kan cik usu... Happy birthday... eh belated gak la :)). Besday dia smlm ;)). Selamat hari lahir la maksu ye... semoga berjaya dlm study dan kehidupan... semoga cepat2 le kawen... kalau ko kawen leh langkah bendul... untung aku muahahahahahahaaa....

No comments: