Tuesday, October 5, 2010

Makan Free lalalala


Khamis 30th Sept 2010 ada event kat AHC... aku puasa enam hari tu... so lps jamuan diorg suh tapau la utk berbuka... menu2 yg d order hari tu ada ni bihun goreng singapore...


Roti Jala n Kuah Kari Ayam... Kari ayam ni aku tapau sampai 2 plastik hahaha sbb mmg bnyk lebih... saje tapau lebih sbb nnt bila2 bole buat lempeng ke... tak pun leh makan gitu je dgn nasi putih... owh kari dia mmg la mabeles... menjilat jari...

Another thing is kari tu aku wat berbuka hari jumaat (1 oct 2010) lepas hahaha... makan dgn nasi putih n ikan goreng... tp masih ada berbaki lg kuah tu dlm fridge... bila2 aku rajin nnt leh la masak2 guna kuah tu je...itu pun kalau elok lagi la hahahahaha....


Selain bihun n roti jala... ada gak kuih muih... ada 2 jenis yg diorg order... popia sambal ni dgn kuih lapis... kuih lapis aku tak amik... sbb aku kureng gemar :D... amik popia ni je 5 keping...


ini la juadah berbuka aku yg di taja oleh IEF kihkihkih... nampak tak dua botol air tuh... yg brown tu air teh n yg itam tu air nescafe... dua2 aku tapau dr event tu gak muahahahhaa... sayang wooo kami da bayar kan...pastu tak abes... elok la di tapau2 sorg sikit... hehe...


membebel-bebel :: membazir amalan syaitan...

No comments: