Sunday, October 31, 2010

Final Day

Berdebar2? Ngeri? takut? risau? ahahahaha mende aku ngarut nih... Final day ni bukan cite bola eh... aku taw kelantan da menang n penyokong2 dia tak merusuh la kali nih... tp heran gak apsal penyokong N.9 tak merusuh... merusuh la baru meriah kekekeke... ok2 just kidding... aku da lama tak minat bola... since zaman fandi ahmad, dolah salleh n the gang dlu la... dlu mmg peminat bola aku nih... tp lepas2 zaman rasuah la apa la... terus aku tak minat huhu...

eh apa da :)). Aku bukan nak cite sal bola... yg menang tu tahniah la... bg yg kalah thn depan cuba lg (ayat stendet kikiki). Aku nak cite sal exam sbnrnya hahahaha... hari ni last day aku jg utk sem nih. So tadi aku dtg awal la sket dgn intan... kami antara yg awal la sampai... bila mimi dtg terus la kami gi hall 2 amik answer sheet n paper2 yg berkaitan and terus proceed ke hall kami.

Hari ni tenang sket hati aku wat keje... dgn muka siyes aku edarkan all the papers needed... n aku da pesan siap2 kat diorg jgn kacau paper yg aku jg =)). aku tak mo serabut... so pleaseeee bg aku buat sorg2. Da siap sume answer sheet n papers diedarkan... questions paper plak tak sampai2... mujur gak student pun lambat hari nih... elok2 je questions paper selamat diedarkan... student pun sampai... tu pun tak ramai... siap si Ila kena jerit2 panggil diorg suh masuk dewan.

Hari ni azam aku takmo le marah2 kan... since aku pun pakai sopan santun hari ni...aku ingat nak le jd sopan santun ahahahahaha... skali nya... bila student masuk dewan... diorg pi memekak mcm dlm zoo.. siap bole gurau2 eh dgn gelak2 kuat sume... hangin la aku kan... terus aku sound tepek ah... diam terus sume dlm dewan tu... baru masing2 nak ikut arahan dgn baik... emm mmg selepas peristiwa tu, student2 dlm exam room aku mmg jd baik... nak gi washroom, angkat tgn dlu... nak wat pape...yg sepatutnya diaorg mintak izin, diorg mmg angkat tgn... bole pun kan, da kena marah baru nak ikut kan... suka gak nya aku marah haha...

so lepas tu keje aku smooth je la... sampai kutip attendance pun ok je... tp bila sampai satu student ni... ada sket kes... student ni paper dia clash... so dia bole attend mana2 dlu la.. bila dia takde kat hall aku, aku g cari kat hall yg lg satu... tnya la kat minah ni student tu datang ke tak? sbb dia da amik attendance... dia kata budak tu dtg...kat hall satu lg... aik.. polik bona nih.. aku jengah attendance list kat meja dia... aku tgk seat budak tu dlm hall dia... tak puas ati aku gi ke meja budak tu... mmg dia takde... huh gilak la minah ni... mcm mana la dia buat keje... da dua kali mcm ni... org tak dtg dia kata dtg.. payah tul la... aku sound je terus "kak! budak tu tak dtg la! seat dia dlm hall akk nih! tu meja 88 tu!" terus aku blah...

Payah kan kalau susah nak dgr arahan... nak aku marah, dia lg senior... tp mungkin dia tak penah duk lam dewan exam yg sebenar so dia rasa cara dia betul la gak nya... tp bila da di bagi tau org tu sila la ikut... haduiii...

Maka tamat lah tugas aku sbgi penjaga exam pada hari ini... esok aku akan mulakan tugas aku sbgi *tut* spt biasa ahahahahaha...

No comments: