Sunday, October 10, 2010

Selamat Berangkat

Selamat berangkat bos... semoga dipermudahkan segala urusan bos dan isteri... moga mendapat haji yg mabrur... aminnnnn

Awal pagi td (10/10/10)... bos aku da berlepas ke tanah suci... dia nek flight ke 3 rasa aku... so selama sebulan lebih ni aku sorg2 la kat opis tu.. bertambah la kepeningan kepala aku nih hahahhaa...

da musim haji plak ni... kejap je kan... thn ni family aku tak wat korban la rasa nya.. ada gak mak anjang ajak aku join tp mcm malas le sbb diorg tak plan awal2... last year kami wat korban 2 ekor lembu... thn ni takde la nampak nya... emm mcm2 hal akan berlaku bulan 10 dan 11 ni... ada yg dirancang... ada yg tak dirancang (yg ni camne aku leh tau eh ahahahahaha) dan ada yg tetiba dirancang or tetiba berlaku... kena la hadapi dengan redha ya wahai diri ini.....

No comments: