Thursday, November 11, 2010

Amani... owh Amani...

Ngeeee... aku ketagihan membeli hadiah utk Amani haha... Nasib la adik dpt makngah supe ini...
setakat ni... ini saje la yg aku dah beli... bakal menyusul, aku tak pasti lg la ada bape lg hukhukhuk


Baby gift set... Beli kat JJ before deepavali... ada sale so murah sket rege nye :D
Time ni beli gak utk kakak sepasang sbb Baby KIKO pon ada sale 50%... kalau takde sale...nan ado la makngah nak belikan memahal nih huhuhu


tadaaaaaaaaaaaaa... set tilam ni la aku beli kat bukit kayu hitam muahahahahahahaa... comel kan... adik pun elok je terletak atas tu hikhik... ni pic terkini... ahad lepas... 1st time aku jumpa adik... alaaaaaaa halus saje anak ku ini.. ringan cam nak ku lambung2 saje hahahha...


Ni aku da tempah dr Yan... harap2 esok dpt la nih ;)). Yan ni dlu staff aku... pastu dia berenti sbb dpt better offer dr UIA tp skrg ni dia da berenti sbb nak wat full time bisness barangan kanak2 esp pakaian... korg leh jengah web dia kat sini

Ada satu lg aku tgh plan nak beli utk amani... tp tgu la bukan dlm masa terdekat ni... kang pak dia bising plak huhuhuhu... Beli2 utk amani bukan bermakna aku tak beli utk Nuha... utk kakak mmg tidak ku lupakan... tp utk entry nih aku nak cite sal amaniiiiiiiii saje... hehe... rindu kat dia... ada plak raya haji nnt aku gi sana lg... eh rasa wajib aku gi sana nnt nih huhuhuhu...

No comments: