Sunday, November 14, 2010

Jangan di tolak....

rezeki yg Allah kurniakan... apa org bg tu amik je... lebih2 lg dr org yg kita kenal. hehehe.. last 2 days... Umie bg aku dodol durian kat bawah nih...


Pagi tu masa lalu depan kedai dia, mmg ada umie gtau ada dodol baru... tp tak sempat nak singgah sbb opis takde org... da ptg aku nak gi cafe, umie panggil bg sekotak dodol durian nih...



Aku takde la minat sgt dodol... tp dah umie sungguh2 bagi... aku terima je la hehehe.. siap plak dia bg dodol biasa... n coklat beryls hahahaha murah rezeki aku hari tu...


Ni la rupa dodol durian tu... ada bape ketul tah dlm kotak tu... rasanya ok la.. manis.. da abes pun aku ngap :))=))

Umie ni dia peniaga kat tmpt keje aku tu... barang2 jualan dia termasuk la kurma2 (pelbagai jenis), manisan2, n mcm2 lagi la... baik nya umie ni ya Allah tak taw la aku nak ckp apa... ckp pun lembut je... aaaaa mmg mak2 punya style... slalu la aku borak2 dgn dia... tu yg jd mcm rapat la gak hehe... ada je benda baru mesti dia pomot kat aku walaupun jarang aku beli hehehehe... eh tp tak bermakna aku tak beli langsung... aku beli benda2 yg org len tak jual atau susah nak dpt :D. n aku slalu gak kirim air zam2 dr dia... alhamdulillah la tak penah lg dia tipu air zam2 tu... haa umie jual gak madu, habbatus sauda' n mcm2 lg... sapa2 berminat meh le dtg sini...leh jmpa umie :D

No comments: