Monday, November 15, 2010

Lela Manja

korg suka cite klassik? antara peberet aku cite Lela Manja... tp jarang2 la kuar kat tv cite nih.. kat utube pon baru2 ni la ada yg upload.. dpt la aku tgk cite ni slalu2 hehe...

gila garang kan arwah normadiah dlm cite nih.. dia kan kalau berlakon mmg superb.. bg la watak apa saje mesti jd... aku minat gak dia nih... emm sorg lg aku minat tentu la mak ogy ahmad daud tu.. sapa ke namanya... time2 ni la aku nak lupa pun... adeiii... paling aku suka time dia berlakun dgn p.ramlee dlm cite musang berjanggut hehehe... manje je.. ayu je... cantik la dia tu kan... haa aku da hengat... seniwati saadiah hahahaha... yes yessssss dia la.. aku suka :D

lagu2 dlm filem2 klassik pun aku suka... contohnya lagu dlm filem apa tu.. anak buluh betong hehehe... aku suka hahahah... lagu diorg kan sayup je masuk ke hati.. emm tu bg org yg minat la.. kalau org tak minat abes depa gelak kat aku huhuhu... skrg pun kan kalau time2 aku ngantuk ke...bosan ke kat opis nnt aku bukak utube dgr lagu2 lama nih... syok wooo...

satu lg kan.. cite panca delima... best gak.. ayat2 dia ala2 pantun gitu hahahaha... tak taw la nape aku tak penah jemu tgk cite2 melayu lama nih... dgn lagu2 dia.. eh teringat lagu gurindam jiwa... aaa aku suka gak nordin ahmad :))=))...

tp kan aku kurang minat cerita2 mat sentul.. tak taw la nape aku mmg kureng minat nak tgk huhuhu... yg lain2 tu sume aku suka.. ahmad mahmod... ahmad nisfu... suka2... aku suka merekaaaaaaaaa...

emm most of them da takde kan... da meninggal.. tinggal la kenangan2 dlm filem tu... seronok gak kalau dpt tgk diorg berlakun semula cam seniwati mariani tu.. buat yg da pergi tu.. jom la kt sama2 sedekahkan al-Fatihah utk diorg... semoga semuanya dicucuri rahmat n kasih syg Allah swt....

No comments: