Saturday, November 20, 2010

Kehadiran anda tidak diperlukan di sini....

sila blah ya incik cicak sekalian [-( huh mencik [-( hari tu da takde da yg berlari2an dlm rumah ni [-( abes je power repellent terus berkeliaran lg plak... nyampah i [-(
Rumah korg bnyk cicak tak? korg wat camne eh? setit ke? taw ke setit tu apa :)) setit tu lastik la :))=))... kami adik beradik guna perkataan "setit" je senang :)). Kalau rumah mak mmg diorg lastik je... tp kat sini kalau da lastik kang...sapa nak kutip cicak tu... eii yaaa tolong la... kang da bunuh satu hal plak :-s... kalau melekat2 tu pun sama gak :-s.... goli goliiiiiiiiiiii....

Mujur la 1-2 bulan lepas masa jenjalan kat tesco (beli barang dapo le... bukan makan angin huhu) ternampak la lizard repellent nih...


sampai je rumah, aku terus sembor benda nih serata alam haahahhahaa... terutama tmpt2 yg cikcak ni suka berlari2an berkejar2an... mmg berkesan... takde dah kelihatan cicak2 bercengkerama kat rumah aku hahahahaha... tppppppppp hari iniiiiiiiiiiiiiii aku sudah nampak mereka berkejar2an lg... huh :-w... power repellent da nak kena topup nih... bongek tul cicak nih...

ooo ye la... ada tulis setiap semburan tu bole bertahan selama enam minggu... patut la da ada cicak berkeliaran... hampeh... leh plak aku tak pasan :)). takpe2 aku da sembur lg... jgn ko harap nak bermaharajalela kat sini wahai cicak!!! i hate u!!!

No comments: